ارسال پیام به شرکت کننده‌گان (کانکت)

هدف از تسک اصلی این بود که برگزار کننده گان بتونن به شرکت کنندگان رویدادشون پیام بفرستن. در حال حاضر پیام به صورت پوش نوتیفکیشن نیاز است تا ارسال شود.

برای این منظور برای ارتباط بین سرویس اصلی ایوند که ارتباط برگزار کننده باهاش هست، با سرویس کانکت، نیاز به آماده سازی ریسورس دیگری در سرویس کانکت بود که در صورت نیاز پیام مربوطه از طرف سرویس اصلی ایوند به سرویس کانکت تحویل داد شود تا پیام نسبت به شرایط تعیین شده، ارسال گردد و تحویل شرکت کنندگان داده شود.

ارسال پیام
برای ارسال پیام به شرکت کنندگان رویدادی به این نحو عمل می کنیم:
POST https://connect.evand.com/api/announcements/messages
Headers:
  • Content-Type: application/json
  • Authorization: Bearer A_CLIENT_SPECIFIC_TOKEN

{
"eventId": 305457,
"subject": "Hello",
"description": "Bye",
"sendDate" : "2010-10-10 12:00:00"
}

چند نقطه اینجا وجود داره که نیاز به توضیح هست.

نکاتی در رابطه با دیتای ارسالی
  • آی دی رویداد اجباری هست و نیازه تعیین بشه.
  • عنوان و توضیحات مربوط به پیام هم که مشخص هست.
  • زمان ارسال می تونه ارسال بشه و یا نشه. در صورتی که زمان ارسال رو نفرستید، پیش فرض زمان حال حاضر تعیین و در نظر گرفته خواهد شد. در نتیجه پیام در اولین فرصت ارسال خواهد شد.
  • زمان ارسال می تونه زمانی در آینده باشه که در نتیجه پیام با تاخیر ارسال می شه.
  • در صورتی که زمان ارسال در گذشته باشه، پیام در اولین فرصت ارسال خواهد شد و متاسفانه امکان اینکه به گذشته سفر کنیم و پیام رو در گذشته تحویل بدیم و برگردیم محیا نمی باشد. در صورت نیاز به این مورد لطفا درخواست کنید تا تسک بشه.

نکته نهایی
نکته مهم دیگه اینه که صرفا به سری کلاینت های خاصی می تونن به این ریسورس درخواست بفرستن. اگر این قابلیت رو دارید که به دیگر ریسورس های مربوط به سرویس کانکت درخواست ارسال کنید، به این معنی نیست که به این ریسورس هم می تونید. و در صورت نیاز به استفاده از این ریسورس لطفا با ما در ارتباط باشید.


نکته نهایی بعدی
جزو دیتاهای ارسالی از طریق پوش نوتیفیکیشن، فیدهای type و eventId داریم که مقداری type برابر با connect.announcement.message و مقداری eventId هم برابر با آی دی رویداد.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

لیست کاربران نشان شده - سرویس کانکت

استفاده از Refresh Token جهت دریافت توکن‌های معتبر جدید (کانکت)

پروفایل عمومی کاربران کانکت